Część etatu | Idealne dla studentów lub freelancerów

Lubisz tworzyć ciekawe treści, masz pomysły na kreatywne kampanie i chcesz rozwijać się w świecie social mediów? Zaangażuj się u nas i buduj społeczność absolwentów jednej z najlepszych uczelni technicznych w Polsce!

Stowarzyszenie Absolwentów Politechniki Wrocławskiej to organizacja, która łączy pokolenia absolwentów, wspiera ich rozwój oraz buduje relacje. zukamy osoby, która wspólnie z nami będzie rozwijać nasze działania w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram, LinkedIn.

Co będziesz robić?

Współtworzyć kampanie medialne – razem z Zarządem zaplanujesz kampanie takie jak „Zapisz się do Stowarzyszenia” czy „1,5% dla OPP” i zrealizujesz je od pomysłu do publikacji.

Realizować promocję wydarzeń – spotkania absolwentów typu Górski Rajd Absolwentów, spotkania Biznesowego Forum Absolwentów czy zjazdy poszczególnych wydziałów.

Tworzyć treści (i grafiki / wideo) – opracujesz posty na podstawie informacji o wydarzeniach i działaniach Stowarzyszenia (mile widziana znajomość Canvy lub podobnych narzędzi oraz edycja filmików w CapCut).

Zarządzać publikacjami – zadbasz o regularność i jakość publikacji na naszych profilach na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.

Prowadzić kampanie płatne – będziesz zarządzać reklamami w Meta Ads (Facebook i Instagram), a dodatkowym plusem będzie znajomość LinkedIn Ads (choć jeszcze tu nie działamy).

Dostosowywać komunikację do różnych grup odbiorców – od świeżo upieczonych absolwentów po doświadczonych specjalistów.

Kogo szukamy?

🔹 Osoby kreatywnej i twórczej, która potrafi wymyślać angażujące treści.
🔹 Kogoś z podstawową znajomością narzędzi do publikacji i projektowania (Canva, Meta Business Suite, LinkedIn).
🔹 Osoby, która rozumie, jak budować komunikację z różnymi grupami odbiorców (różne „persony”).
🔹 Osoby Zainteresowanej mediami społecznościowymi i chętnej do rozwoju w tym obszarze.
🔹 Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych lub działań dla kół naukowych.

Co oferujemy?

🔹 Elastyczny czas pracy – możesz łączyć pracę ze studiami lub innymi obowiązkami.
🔹 Możliwość zdobycia doświadczenia w realnych kampaniach medialnych.
🔹 Rozwój kompetencji w social media marketingu i networking absolwencki.
🔹 Doświadczenie w organizacji spotkań i wydarzeń  networkingowych.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV oraz przykłady 1-2 zrealizowanych kampanii (np. społecznych lub dla koła naukowego). W ramach zadania rekrutacyjnego poprosimy Cię o opracowanie pomysłu i kreacji do hipotetycznego wydarzenia lub akcji.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.