Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim 69 wyświetleń

CCIG to 22 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.)  nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA  oraz za “Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie” w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania! 

Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy klienta i obsługuj klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim. 

Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim – to klienci będą dzwonić do Ciebie, 
  • odpowiadanie na maile klientów, 
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania – pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
  • dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta – postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona! 

Nasze wymagania:

  • posługiwanie się j. czeskim oraz polskim na poziomie C1+,
  • gotowość do podjęcia współpracy już od 05.08 – wymiar godzinowy do ustalenia, 
  • łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność, 
  • staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.

To oferujemy:

  • gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych – czyli od tego jak obsługujesz klientów,
  • umowę zlecenie, 
  • elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień – projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
  • pełne wdrożenie do pełnionej roli – 1 tydzień roboczy zdalnie a następnie 3 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
  • współpracę w pełni zdalną po 3 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy – projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie, 
  • benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz prywatnej opieki zdrowotnej. 

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa telefoniczna
  • Weryfikacja językowa
  • Spotkanie w formie zdalnej
  • Rozpoczęcie współpracy

Brzmi ciekawie? Aplikuj! Już za chwilę razem będziemy dostarczać klientom najwyższą jakość obsługi. 

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem czeskim

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę