AmRest 738 views

Follow

This company has no active jobs

AmRest

About Us

O nas

Za każdym sukcesem kryje się jakaś historia. Historia AmRest jest pełna pasjonatów, wielkiej determinacji, zaufania do innych, wielkich marzeń, ale także prób i wyzwań, które doprowadziły nas do miejsca w którym jesteśmy teraz. Od jednej restauracji Pizza Hut w stolicy Dolnego Śląska do największego niezależnego operatora restauracji w Europie Środkowo – Wschodniej z rosnącą obecnością międzynarodową i portfelem dobrze rozpoznawalnych, silnych marek, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, opartych na solidnym partnerstwie franczyzowym i joint venture. Przebyliśmy niezłą podróż, prawda? A najlepsze jest to, że wciąż ona trwa!

Jaki jest więc nasz przepis na sukces?

Nasi pracownicy, którzy na nieustannie zmieniającym się rynku, wykazali się niesłabnącym pragnieniem uczenia się, adaptacji i rozwoju. Chcemy dostarczać naszym Gościom przeżycia, wspomnienia i emocje. By tego dokonać potrzebujemy Ciebie. Dlatego jeżeli cenisz podobne wartości co my i chcesz dostać możliwość rozwoju na najwyższym poziomie, napisz do nas. Chętnie Cię poznamy!

Nasze wartości są częścią tego, kim jesteśmy

Benefity

Wierzymy, że nasze benefity powinny być tak unikalne, jak nasi pracownicy. Aby docenić ciężką pracę i osiągnięte rezultaty, stworzyliśmy system, w którym AmRestowicze decydują, z których świadczeń chcą korzystać.

SPERSONALIZOWANY PROGRAM BENEFITÓW

Posiadamy system kafeteryjny z różnymi opcjami – jak karty MultiSport czy fundusze inwestycyjne.

BON APPÉTIT

Wszyscy pracownicy otrzymują specjalne karty rabatowe w wysokości 25% do wykorzystania w naszych restauracjach.

ELASTYCZNE GODZINY PRACY

Pomagamy łączyć role zawodowe i osobiste poprzez możliwość pracy z domu; w sytuacjach awaryjnych możesz również liczyć na możliwość wyjścia z pracy czy wzięcia niezaplanowanego urlopu.

ZRÓŻNICOWANY SYSTEM BONUSÓW

Doceniamy pracowników za ich zaangażowanie poprzez zróżnicowany system bonusów, zależny od zajmowanej pozycji, wyników oraz osiąganych celów.

PROGRAM „POLEĆ PRZYJACIELA”

Staramy się włączać naszych pracowników w proces rekrutacji firmy. Korzystając z sieci osobistych znajomości, pracownicy mogą udostępniać nasze aktualne oferty pracy i przekazywać firmie rekomendacje.

BRAK DRESS CODE’U

Chcemy, abyś był sobą. Dlatego w naszych biurach nie obowiązuje dress code, a wytyczne dotyczące ubioru w naszych restauracjach są minimalne, aby zachować tożsamość marki. Oferujemy możliwość pracy tak, jak lubisz – kiedy i gdzie chcesz.

NIEFORMALNA ATMOSFERA

Komunikujemy się z sobą w naturalny sposób, mówimy do siebie po imieniu i wkładamy wiele wysiłku w budowanie profesjonalnych relacji z naszymi współpracownikami. Wszystkich traktujemy jednakowo i dbamy o to, by w miejscu pracy każdy czuł się komfortowo.

STAWIAMY NA TWÓJ ROZWÓJ

Współpracujemy z pracownikami przy tworzeniu indywidualnych planów rozwoju wspierających ich rozwój osobisty i zawodowy. Dla naszych managerów i liderów mamy dwa dedykowane programy szkoleniowe: AmCollege i AmRest University.

SZKOLENIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE

W AmRest regularnie prowadzimy wewnętrzne szkolenia, wspierające pracowników w ich rozwoju. Każdy AmRestowicz ma również możliwość wzięcia udziału w szkoleniach zewnętrznych.

SPERSONALIZOWANA ŚCIEŻKA KARIERY

Nasz wskaźnik promocji wewnętrznych wynosi 80%. W AmRest chcemy, aby pracownicy mieli wpływ na kształtowanie swojej kariery, dlatego zachęcamy ich do wyjścia poza strefę komfortu oraz do pełnego wykorzystania własnego potencjału poprzez stworzenie im możliwości podjęcia pracy za granicą, przenoszenia się między funkcjami i działami lub między operacjami i biurami.

MIĘDZYNARODOWY ZESPÓŁ

Pracownicy AmRest pracują w ponad dwudziestu pięciu różnych krajach, pochodzą z różnych kultur i mówią różnymi językami. Wierzymy, że ta różnorodność jest naszą siłą.

RELOKACJE

AmRest jest firmą globalną – jeśli chcesz, masz możliwość pracy za granicą i kontynuowania kariery w innym kraju.

PROGRAM INFORMOWANIA O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH

Platforma Speak Openly umożliwia naszym pracownikom wyrażanie opinii na temat firmy. Mają oni swobodę wypowiadania się, proponowania rozwiązań problemów, jak również zgłaszania nieprawidłowości czy naruszeń zasad współpracy.

MOŻLIWOŚCI W OBSZARZE CSR

Strategia CSR obejmuje cztery filary. W ramach każdego filaru AmRest zachęca pracowników do angażowania się w szereg działań, zarówno lokalnych, jak i globalnych.