Junior Salesforce Support Specialist 682 views

Job Expired

Zakres obowiązków

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób w tym ponad 1000 w obszarze technologii.

Nasz zespół, Salesforce Global Technical Support, zajmuje się wsparciem wewnętrznych użytkowników Salesforce z całego świata. Na co dzień zarządzamy uprawnieniami użytkowników, a także zajmujemy się utrzymaniem kont technicznych oraz inwestygowaniem defektów systemowych.  

Lokalizacja: Warszawa/Kraków/praca zdalna

Rola:

  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłoszonych przez użytkowników Salesforce (L2);

  • Przypisywanie zgłoszeń oraz zarządzanie kontami, jak i uprawnieniami użytkowników;

  • Przygotowywanie raportów i dashboardów;

  • Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi aplikacji biznesowej.

Wymagania:

  • Jesteś studentem min. 2 roku lub absolwentem studiów wyższych kierunków ścisłych (Informatyka, Ekonometria, Matematyka, Fizyka bądź inne pokrewne);

  • Cechujesz się analitycznym myśleniem oraz łatwością w nawiązywaniu relacji;

  • Praktycznie znasz bazy danych i język SQL;

  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;

  • Jesteś dostępny na min. 30h w tygodniu;

  • Mile widziane: pierwsze doświadczenie z systemem CRM lub znajomość Salesforce.  

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością pozostania z nami na dłużej;

  • Atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery, a także dofinansowanie w certyfikacji;

  • Udział w inicjatywach ogólnofirmowych oraz wydarzeniach i eventach integracyjnych;

  • Wsparcie Buddy’iego w trakcie Twojego okresu wdrożenia;

_________

Pamiętaj!

Twoja aplikacja będzie rozpatrywana tylko wówczas gdy wypełnisz formularz aplikacyjny i załączysz CV. Po wstępnej weryfikacji Twojej aplikacji otrzymasz dostęp do testów analitycznych on-line.

More Information

  • This job has expired!
Share this job