Zakres obowiązków
• prezentacja rozwiązań technicznych i konsultingowych z zakresu cyberbezpieczeństa,
• przygotowywanie konfiguracji rozwiązań technicznych pod potrzeby klientów,
• współpraca z konsultantami technicznymi w zakresie realizowanych projektów,
• przygotowywanie ofert i współpraca z kierownikiem projektu przy realizacji zamówień,
• kontakt telefoniczny i e-mailowy z aktualnymi i nowymi klientami w zakresie powierzonych zadań,
• promocja oferowanych przez firmę usług i rozwiązań zgodnie z opracowanymi scenariuszami,
• pomoc w opracowywaniu i aktualizowaniu materiałów handlowych i marketingowych,
• podnoszenie wiedzy na temat oferowanych przez firmę rozwiązań cyberbezpieczeństwa,
• dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy
• możliwość budowania kompetencji z zakresu cyberbezpieczeństwa w zależności od posiadanych predyspozycji,
• możliwość rozwoju w kierunku technicznym lub zarządzania projektami,
• możliwość rozwoju zawodowego w strukturze firmy w oparciu o posiadane predyspozycje i doświadczenie,
• miła atmosfera w młodym i dynamicznym zespole, niekorporacyjna atmosfera,
• pozapłacowy pakiet pracowniczy (karta sport, pakiet medyczny) .
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• narzędzia niezbędne do pracy,
• opcjonalnie mieszkanie służbowe w centrum Wrocławia.
Wymagania
Wykształcenie
Co najmniej ukończone studia I stopnia techniczne.
Oczekiwane umiejętności, doświadczenie i cechy kandydata:
• bardzo dobra znajomość i umiejętność posługiwania się pakietem MS Office,
• komunikatywność, umiejętność nawiązywania i prowadzenia kontaktów przez telefon,
• cierpliwość i pewność siebie, umiejętność słuchania i radzenia sobie z sytuacjami stresowymi,
• zdolność do szybkiego uczenia się,
• umiejętność komunikowania się w języku angielskim,
• umiejętność organizowania sobie pracy w zakresie powierzonych obowiązków oraz pracy w zespole.
Dodatkowe atuty:
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
• wykształcenie wyższe II stopnia techniczne,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
• prawo jazdy kategorii B.
More Information
- Reference number 01/08/WEB/2024
- Department Handlowy / Technicznego wsparcia sprzedaży
- Job level junior specialist
- Hourly dimension full time
- Discipline technical information and telecommunications
- Languages Polish, English
- Experience 1 year
- Required documents Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.