Od potrzeby konsumenta do sklepowej półki – jak pracuje się w R&D i czy jest to kariera dla Ciebie? – spotkanie informacyjne

Strona główna Events Od potrzeby konsumenta do sklepowej półki – jak pracuje się w R&D i czy jest to kariera dla Ciebie? – spotkanie informacyjne

Od potrzeby konsumenta do sklepowej półki – jak pracuje się w R&D i czy jest to kariera dla Ciebie? – spotkanie informacyjne

Zapraszamy na spotkanie informacyjne!

Procter & Gamble to jedna z największych firm dóbr konsumpcyjnych na świecie, istniejąca od ponad 180 lat. Jej najbardziej znane marki to Ariel®, Lenor®, Gilette®, Oral-B®, Always®, Pampers®, Pantene Pro-v®, a także wiele, wiele innych. Firma inwestuje 2 miliardy dolarów rocznie w prace badawczo-rozwojowe (R&D), więcej niż jakikolwiek inny konkurent na rynku.

W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli przyjrzeć się z bliska procesowi, który towarzyszy rozwijaniu nowych produktów, począwszy od niewyartykułowanej potrzeby klienta, poprzez prace nad odpowiednimi technologiami, które tę potrzebę zaadresują, aż do momentu, gdy produkt trafia na sklepowe półki. Poznają cały przekrój zawodów, które składają się na organizację R&D i Engineering, a także dowiedzą się, jak zrobić pierwszy krok, by rozpocząć karierę w P&G i zaaplikować na płatny staż na okres wakacyjny 2020.

Prowadząca:

Ania Podburaczyńska – absolwentka Ecole Nationale Superieure de Chimie, Biologie et Physique w Bordeaux, od trzech lat pracująca w P&G Brussels Innovation Center w R&D, w dziale formulacji kapsułek do prania na Amerykę Północną

Data

12 11 2019
Zakończone!

Czas

13:00 - 14:00
H14, Wyb. Wyspiańskiego 40

Lokalizacja

H14, Wyb. Wyspiańskiego 40