Asystent/Asystentka Brokera 164 wyświetleń1 applications

Zakres obowiązków

  • współpraca z brokerem nadzorującym oraz kierownikiem procesu sprzedaży oraz z całym zespołem
  • wsparcie w przygotowaniu ankiet oceny ryzyka, wniosków ubezpieczeniowych
  • wsparcie w kontaktach z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
  • Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.
  • praca na narzędziach typu CRM
  • Przygotowywanie dokumentów dla klientów.
  • Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.

Oferujemy

  • możliwość stałej pracy i angażu w Kancelarii Brokerskiej o już ugruntowanej pozycji na rynku
  • uczestnictwo w szkoleniach
  • ścieżka kariery w kierunku brokera ubezpieczeniowego, zdanie egzaminu brokerskiego w terminie 2 lat

Wymagania

  1. Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.
  2. Umiejętność pracy na aplikacjach typu CRM
  3. Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  4. Dobra znajomość excela
  5. Skrupulatność i Odpowiedzialność
  6. Student/studentka studiów niestacjonarnych/wieczorowych ( praca w widełkach godzinowych 8.00 – 17.00 ). Możliwość dopasowania kalendarza
  7. Znajomość obsługi pakietów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory)
  8. Umiejętności analityczne i organizacyjne
  9. Łatwość nawiązywania kontaktów
  10. Mile widziana znajomość podstaw ubezpieczeń
  11. Chęć poszerzania wiedzy

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę