Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim 109 wyświetleń

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

 

Zastanawiasz się kogo poszukujemy?

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

 

Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!

Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.

Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

 

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
  • Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
  • Przygotowywanie bieżących zestawień.

Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!

 

Nasze wymagania:

  • Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
  • Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
  • Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
  • Dobra organizacja pracy własnej.

 

To oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
  • Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
  • Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Brak dress code’u.
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
  • Atrakcyjną lokalizację biura – dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

 

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

 

Klauzula RODO

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z  o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę