Telefoniczny doradca ds. sprzedaży TAURON – część etatu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
- obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej,
- obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
- obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy w Call Center min 6 miesiecy,
- płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu,
- wynagrodzenie podstawowe 2800 netto + premie do 500 zł netto,,
- pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego,
- brak dress code’u.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Więcej informacji
- Poziom stanowiska specjalista
- Wymiar godzinowy część etatu
- Proponowane wynagrodzenie 3000-4000zł brutto USD 3000-4000zl Miesiąc
- Języki język polski
- Wymagane doświadczenie 1 rok
- J.polski wymagany tak
- Oferta dostępna również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tak