Zakres obowiązków
- wsparcie zespołu sprzedaży marketplace
- współtworzenie reklam sponsorowanych i ich optymalizacja
- współtworzenie akcji sprzedażowych
- wsparcie w integracjach z nowymi kanałami oraz w integracjach produktowych
- wsparcie w realizacji celów sprzedażowych i ustalonych targetów
- opieka nad produktami w języku niemieckim
- dbanie o kompletność obowiązkowych i opcjonalnych parametrów produktów zgodnie z wymogami poszczególnych kanałów sprzedaży oraz regulacjami prawnymi
- tłumaczenie opisów produktów na język niemiecki
- dbanie o poprawność publikowanego contentu produktowego i wdrażanie niezbędnych poprawek
- weryfikacja obecnych tłumaczeń opisów produktów pod kątem poprawności treści i formy
- optymalizacje SEO produktów, listingów
- tworzenie i wdrażanie Rich Content w języku niemieckim
- dostosowywanie contentu produktowego pod wymogi kanałów sprzedażowych (tytuły, opisy, parametry dodatkowe) w celu przygotowania produktów do sprzedaży
- praca z produktami na kanałach sprzedaży takich jak Amazon.de, eBay.de, Otto.de, Kaufland.de i innych
- współpraca z innymi działami firmy
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników Twojej pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (w pełnym wymiarze godzin lub 3/4 etatu) – do indywidualnego ustalenia z kandydatem
- wynagrodzenie w przedziale 4000-5000 zł brutto miesięcznie,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia (z możliwością częściowej pracy zdalnej)
- możliwość poznania najnowszych narzędzi marketingowych oraz praktycznego wykorzystania nowoczesnych technologii AI w codziennej pracy, m.in. ChatGPT
- szerokie doświadczenie w marketingu internetowym
- solidną dawkę wiedzy z zakresu e-commerce, z naciskiem na szeroko pojęte integracje z marketplace, w tym nowoczesne automatyzacje międzysystemowe
- możliwość bezpośredniej współpracy z Działem IT i poszerzania swojej wiedzy z zakresu technicznych aspektów integracji
- umiejętność raportowania w narzędziach Google — Looker Studio, bazującego na hurtowni danych BigQuery
- możliwość rozwijania swoich kompetencji miękkich i twardych oraz wdrażania własnych inicjatyw i rozwiązań
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze i w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju osobistego
- catering, kartę Multisport
Wymagania
- znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (min. B2+)
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- zaangażowanie, determinacja, samodzielność i kreatywność w działaniu
- umiejętność logicznego myślenia i analityczne podejście do powierzonych zadań
- zainteresowanie branżą e-commerce w szczególności w kontekście sprzedaży multi-channelowej i reklamy
- umiejętność pracy w zespole
- otwartość na nowe doświadczenia i wyzwania
- znajomość narzędzi MS Office/ Google Suite
Mile widziane
- znajomość platform sprzedażowych typu marketplace w Europie
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu e-commerce oraz SEO i optymalizacji produktów
- znajomość innych języków obcych
- znajomość systemów i mechanizmów e-commerce
Więcej informacji
- Dział Marketing i sprzedaż
- Poziom stanowiska młodszy specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Proponowane wynagrodzenie 4000-5000zł brutto USD 4000-5000zl Miesiąc
- Języki język angielski, język niemiecki
- Wymagane doświadczenie brak