Młodszy specjalista ds. sprzedaży zagranicznej Marketplace z j.niemieckim 272 wyświetleń1 application

Zakres obowiązków

  • wsparcie zespołu sprzedaży marketplace
  • współtworzenie reklam sponsorowanych i ich optymalizacja
  • współtworzenie akcji sprzedażowych
  • wsparcie w integracjach z nowymi kanałami oraz w integracjach produktowych
  • wsparcie w realizacji celów sprzedażowych i ustalonych targetów
  • opieka nad produktami w języku niemieckim
  • dbanie o kompletność obowiązkowych i opcjonalnych parametrów produktów zgodnie z wymogami poszczególnych kanałów sprzedaży oraz regulacjami prawnymi
  • tłumaczenie opisów produktów na język niemiecki
  • dbanie o poprawność publikowanego contentu produktowego i wdrażanie niezbędnych poprawek
  • weryfikacja obecnych tłumaczeń opisów produktów pod kątem poprawności treści i formy
  • optymalizacje SEO produktów, listingów
  • tworzenie i wdrażanie Rich Content w języku niemieckim
  • dostosowywanie contentu produktowego pod wymogi kanałów sprzedażowych (tytuły, opisy, parametry dodatkowe) w celu przygotowania produktów do sprzedaży
  • praca z produktami na kanałach sprzedaży takich jak Amazon.de, eBay.de, Otto.de, Kaufland.de i innych
  • współpraca z innymi działami firmy

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników Twojej pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (w pełnym wymiarze godzin lub 3/4 etatu) – do indywidualnego ustalenia z kandydatem
  • wynagrodzenie w przedziale 4000-5000 zł brutto miesięcznie,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia (z możliwością częściowej pracy zdalnej)
  • możliwość poznania najnowszych narzędzi marketingowych oraz praktycznego wykorzystania nowoczesnych technologii AI w codziennej pracy, m.in. ChatGPT
  • szerokie doświadczenie w marketingu internetowym
  • solidną dawkę wiedzy z zakresu e-commerce, z naciskiem na szeroko pojęte integracje z marketplace, w tym nowoczesne automatyzacje międzysystemowe
  • możliwość bezpośredniej współpracy z Działem IT i poszerzania swojej wiedzy z zakresu technicznych aspektów integracji
  • umiejętność raportowania w narzędziach Google — Looker Studio, bazującego na hurtowni danych BigQuery
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji miękkich i twardych oraz wdrażania własnych inicjatyw i rozwiązań
  • ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze i w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju osobistego
  • catering, kartę Multisport

Wymagania

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (min. B2+)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • zaangażowanie, determinacja, samodzielność i kreatywność w działaniu
  • umiejętność logicznego myślenia i analityczne podejście do powierzonych zadań
  • zainteresowanie branżą e-commerce w szczególności w kontekście sprzedaży multi-channelowej i reklamy
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość na nowe doświadczenia i wyzwania
  • znajomość narzędzi MS Office/ Google Suite

Mile widziane

  • znajomość platform sprzedażowych typu marketplace w Europie
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu e-commerce oraz SEO i optymalizacji produktów
  • znajomość innych języków obcych
  • znajomość systemów i mechanizmów e-commerce

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę