Referent (sekretarz) ds. Rejonu w Dziale Drogowo-Inżynieryjnym 130 wyświetleń1 application

Zakres obowiązków

• współuczestniczenie w prowadzeniu działań związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Dzielnicy,

• współuczestniczenie w prowadzeniu działań związanych z przygotowaniem i realizacją zadań remontowych w ramach Dzielnicy,

• współuczestniczy we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy Wrocław w zakresie koordynacji i planowania robót,

• przygotowywanie we współpracy z pozostałymi pracownikami wydziału DP odpowiedzi na bieżącą korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej dotycząca realizowanych zadań w zgodności z obowiązującymi przepisami kancelaryjno-archiwalnymi,

• prowadzenie obsługi korespondencji wydziału DP w zgodności z obowiązującymi przepisami kancelaryjno-archiwalnymi,

• wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej, czynności służbowych związanych z zakresem działania Rejonu Dzielnicy – z polecenia bezpośredniego przełożonego.

Oferujemy

  • Bezpłatny parking dla samochodów
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe i z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do paczek świątecznych dla dzieci
  • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Stabilność zatrudnienia
  • Przyjazna atmosfera pracy

Wymagania

– obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

–  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

– kandydat nie może być skazany  prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

– wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie związane z budownictwem),

– przy wykształceniu średnim udokumentowany minimum roczny staż pracy,

– znajomość topografii Wrocławia,

– dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych typu Office,

predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, kreatywność, sumienność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

– dobra znajomość języka polskiego (umiejętność redagowania pism urzędowych),

– prawo jazdy kat. B,

– mile widziane doświadczenie w administracji publicznej.

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.